Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij
Lubelski Wortal Piłkarski
lubgol.pl powiadom znajomego mapa strony RSS A A A Dziś jest Wtorek 21 Październik 2014
wyniki na żywo mobilna wersja portalu

Nawigacja

Rozgrywki

Partnerzy

Lubgol - portal piłkarski

Wyszukiwarka

Newsletter

Aktualny sezon

Sezon 2014/2015

Sparing: AMSPN Hetman 2:2 Start Krasnystaw

2013-02-09 14:32:54 | autor: KG | źródło: własne « poprzedni news | następny news »


Remisem 2:2 zakończyło się spotkanie kontrolne pomiędzy AMSPN Hetman Zamość a Startem Krasnystaw, które rozegrano na boisku ze sztuczną nawierzchnią w Zamościu. Drużyna przyjezdnych po pierwszej połowie prowadziła już 2:0, ale po zmianie stron zamościanie zdolałali doprowadzić do remisu, aplikując gościem dwa gole.

- Zagrało nas dzisiaj osiemnastu. Pierwsza połowa w naszym wykonaniu była słaba. Powtórzył się scenariusz z wcześniejszych sparingów, gdzie rywal głównie się bronił i kontrował, a my musieliśmy grać atakiem pozycyjnym. Po pierwszej połowie przegrywaliśmy 0:2, ale po zmianie stron udało nam się doprowadzić do remisu. Ogólnie jestem jednak zadowolony z tego meczu - mówi trener Robert Wieczerzak z obozu AMSPN-u.

AMSPN Hetman Zamość - Start Krasnystaw 2:2 (0:2)

Bramki (dla AMSPN-u): Pliżga, Gałka

AMSPN: Hadło - Wurszt, Mazur, D. Dobromilski, Fidler, P. Dębicki, Hałas, Karaszewski, Kycko, Sadowski, Dworniczak, oraz: P. Dobromilski, Kornas, Sobczyk, Pliżga, D. Dębicki, Turczyn, Gałka.



Tagi: AMSPN Hetman Zamość;  IV liga lubelska;

Komentarze

Zbysiu Pe! zamknij się!2013-02-11 12:48:11
Żeby się wypowiadać na jakiś temat, to najpierw trzeba się w nim orientować. Kolekcjoner, to pewnie wie, że dzwonią, tylko kościoła nie może zlokalizować albo jest słynnym "tarantulą" i jak zwykle mota i opluwa jak "tarantula". Z 400 tysięcy przede wszystkim 100 tysięcy poszło w zeszłym roku i pójdzie w tym na WYKORZYSTANIE OBIEKTÓW, bo to kosztuje. Następnie odpowiednie procenty wysyła się do Urzędu Skarbowego i ZUS-u, bo w AMSPN Hetman się to płaci na bieżąco. Jak poszczególne kluby pokażą swoje rozliczenia, pokażą czy ich dotacje obciążone są wykorzystaniem obiektów, pokażą czy płacą systematycznie podatki i ZUS, to wtedy można zacząć porównania. A dopiero potem ewentualne żale i sceny zazdrości. Bo dopóki kasa z gminnej dotacji rozliczana jest na lewo bez podatków a za obiekty treningowe płaci dodatkowo gmina, to lepiej nie komentować działalności innych.

2013-02-11 09:38:56
panowie bez spiny :) kiedys była wymiamna pomiedzy startem a hetmanem zawodnikami i było dobrze a teraz nie dosc ze jedni i drudzy walcza o swoj byt to kibice jezdza po sobie :) spokojnie wiosna pokaze co co i jak :)

fdffdfdfd2013-02-11 09:26:13
czy ktos wam wszystkim bronil grac w pilke!!!! ludzie wezcie sie ogarnijcie.. jaknie wiesz jak jest w klubach to sie nei wypowiadaj.. byle kiedys zawodnikiem i wiem jak jest w takich klubach.. a sparingi to gra kontrolna wiec wynik tu niema nic do znaczenia..

tylda2013-02-11 08:26:05
najśmieszniejsze są komentarze "znawców" którzy nie mają żadnego pojęcia o dzieleniu kasy w AMSPN. poprawiacie mi humor hahhahaha a co do meczu? Który z Was szczekaczy pofatygował się na trening AMSPN? wiecie co tam robią??????? dodajcie do tego mecze co 3 dni i każdy który naprawdę zna się na piłce wie o co chodzi. to okres przygotowawczy *****!!!!! zobaczymy jak zacznie się runda!

kolekcjoner2013-02-10 22:25:18
Na młodzieżowe idzie około 100 tys. A na seniorów około 300 tys zł!!!. Nie licząc zatrudnienia niektórych zawodników w różnych strukturach miasta. Kiedyś KS Hetman musiał chodzić po "jałumużnę" do ratusz i dostawał 50 tys na grupy młodzieżowe, bo podobno na seniorów nie można było dostać. Przepisy się zmieniły czy jak!!!?????

obiektywny z Krasnegostawu2013-02-10 20:48:27
zgadzam się z obiektywnym z Zamościa sparing wybiegany i to najważniejsze, widać jeszcze braki kondycyjne zwłaszcza u naszych graczy natomiast hetman nie miał pomysłu na strzelenie gola nie rozumiem tych wszystkich bezsensownych komentarzy i jeżdżenia sobie nawzajem powodzenia w lidze

fsfsf2013-02-10 18:39:14
o co wam chodzi z tym budżetem?? ze niby 400 tys to duzo ?? chyba wszyscy zapomnieliscie ze 400 tys to są pieniądze na cały klub czyli również na druzyny młodziezowe a jest około 10 takze wieksza czesc kasy idzie na młodziez

:)2013-02-10 16:02:03
wiecej LUZU

ccccccc2013-02-10 13:41:17
To tylko sparingi: takze luzik

KSH2013-02-10 10:00:26
A macie leszcze innego kandydata na prezydenta miasta?

do obiektywny2013-02-10 00:32:17
Heh nie rozumiesz? Jest bardzo łatwe wytłumaczenie tej sytuacji. Po prostu ludzie tak leczą swoje kompleksy, w życiu nie mają zbyt dużo do powiedzenia, to chociaż się w internecie pochwalą jaką to mają drużynkę.

Obiektywny z okolic Zamościa2013-02-09 23:13:45
Nie rozumiem dlaczego wszyscy tak bardzo podniecają się sparingiem, obrażając się nawzajem. Najważniejsze że chłopaki pobiegali, powalczyli i obyło się bez kontuzji. Mecz walki. Start podszedł poważnie do sparingu z wyżej notowanym przeciwnikiem i odniósł zasłużony remis ponieważ zagrał bardzo dobrze taktycznie w defensywie oraz skutecznie w ataku szybkim (nie zła gra dwóch napastników Startu-jeden podawał drugi strzelał). Przychylam się do słów trenera Hetmana że udało się doprowdzić do remisu, ponieważ tak naprawdę drużyna gospodzrzy nie wypracowała sobie klarownych sytuacji do strzelania goli (mimo że w polu grali trochę lepiej). Co do karnego to sędzia trochę się pośpieszył. W następnych dwóch przypadkach już tego będu nie popełnił. Pozdrowienia i sukcesów dla obu drużyn.

2013-02-09 22:07:50
W krasnymstawie więcej zakładów dla ludzi...

2013-02-09 22:06:02
w ostatnim sparingu Start -Huczwa , to Huczwa wypadła na tle Hetmana lepiej i sędziowanie było obiektywne bo dzisiaj co robili sędziowie aby Hetman zremisował ze Startem to skandal aby tak się sędziowie mogli poniżyć i to w meczu sparingowym aby ratować reputację sztucznego tworu co posiada budżet większy niż kilka klubów z IV ligi razem połączonych i tylko czekać jak Ratusz jeszcze sobie kupi kibiców KS Hetman co pokochają AMSPN za darmowe wejście na mecz

krasnystawiak2013-02-09 21:31:31
Cos slabiutko AMSPN ale czego mnie to nie dziwi runda wiosenna juz taka nie bedzie jak na jesien nie bedzie sie wygrawa od tak cieniaski a z tym skladem III liga pytam.. chyba w fantasy liga hehe:)

..2013-02-09 20:53:02
Burak z wiochy Krasnystaw sie odezwał hehehe

hahaha2013-02-09 18:34:25
I co zamosciaczki liczycie na to ze pan hrabii przegra wybory? Jestescie smieszni znow go wybierzecie i tyle z tego bedzie.I tak dal wam 400 tys na tego hetmana bis na ten rok wiec nie liczcie ze dostaniecie wiecej od kogos innego.Zamosc to biedne zadluzone miasto bez zadnego przemyslu jeden ryneczek pare sklepikow zero przemyslu zero dochodow.Cieszcie sie ze moze wejdziecie do 3 ligi i na tym koniec.Na wiecej was poprostu nie stac.I bedziecie sie bujac miedzy 3 a 4 liga i tyle w temacie.

kibic2013-02-09 17:29:15
Dla przypomnienia Start to drużyna z chełmskiej okręgówki, brawo chłopaki. Dla kibiców KS Hetman - już tylko rok i troszeczkę do nowych wyborów w naszym mieście:). W jedności siła i Honor.

kibic Hetmana2013-02-09 17:04:24
ewidentne 2 karne dla Hetmana pierwszy na Turczynie a drugi na Pliżdze, jednego sędzia nie widział, spokojnie to tylko gra kontrolna,zobaczymy jak Start pogra w lidze

startsmen2013-02-09 16:16:43
*** jest przesłaby . naprawde on sie ledwo rusza chłop . Hetman ma tylko skrzydła i napastnik przesłaby **** . dzieki za uwage

www.startkrasnystaw.pl2013-02-09 16:04:43
--- skład KKS START 1944 Krasnystaw --

V2013-02-09 15:44:38
Brawo Start swietny mecz z hetmanem w zasadzie zwycieski bo sedzia wydrukowal remis.Oby tak w lidze a awans pewny

..2013-02-09 14:54:59
Słabo AMSPN choć takie są prawa meczów kontrolnych,gdzie czesto słabiak wygrywa z lepszym zespołem.Nie zastanawiacie sie co bedzie jak zmieni sie prezydent miasta a dotacje na klub szlag trafi?

KKS START2013-02-09 14:51:24
w 65 minucie sędzia DOPROWADZA do remisu



do góry strony | powrót
Lubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarski