Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij
Lubelski Wortal Piłkarski
lubgol.pl powiadom znajomego mapa strony RSS A A A Dziś jest Wtorek 22 Październik 2019
wyniki na żywo mobilna wersja portalu

Nawigacja

Rozgrywki

Partnerzy

Lubgol - portal piłkarski

Wyszukiwarka

Newsletter

Aktualny sezon

Sezon 2014/2015

Robert Wieczerzak zrezygnował z prowadzenia AMSPN Hetman Zamość

2013-07-23 12:56:43 | autor: KD | źródło: własne « poprzedni news | następny news »



Robert Wieczerzak
nie jest już trenerem trzecioligowej AMSPN Hetman Zamość. - Zrezygnowałem, bo nie byłem już w stanie porozumieć się z panem Łysiem - mówi nieco rozgoryczony. Dziś w porannych zajęciach wzięli udział tylko zawodnicy urodzeni w roku 1994 i młodsi. - Starsi powiedzieli, że na tę chwilę beze mnie nie będą trenować - dodaje Wieczerzak.

Powodem tej decyzji jest konflikt pomiędzy trenerem a prezesem klubu trwający już od dłuższego czasu. Dotyczył on między innymi składu sztabu szkoleniowego. Ten zaproponowany w osobach m.in. Radosława Witkowskiego i Marka Stręciwilka (jako kierownika) nie został zaakceptowany przez prezesa. Wygląda na to, że sprawa będzie mieć ciąg dalszy. - Ja tego tak nie zostawię. Nie może być tak, że jedna osoba decyduje o sporcie w całym Zamościu - kończy były już trener AMSPN. Nieznane jest jak dotychczas oficjalne stanowisko klubu. Na chwilę obecną telefon Marcina Łysia milczy.



Tagi: AMSPN Hetman Zamość;  III liga lub.-podkarp.;

Komentarze

VVV2013-07-28 11:26:03
Wydaje mi się iż źle postąpili, bo większość kibiców nie nie miała przeciwko tworzeniu AMSPN za miast KS a jeżeli zawodnik grający w II czy III L przychodził grać do okręgówki to pewnie powiecie, że za darmo za friko nie wierze. Ale pomińmy to sukces odniesiony ale za jaką kasę ale zostawmy i to. Nie tak dawno w pewnym klubie na Zamojszczyźnie była zmiana trenera też się to nie podobało zawodnikom i kibicom ale Prezes tak postanowił i tak ma być a jeżeli nie podoba się komuś to co robi dany Prezes klubu to jest od tego walne zebranie i tam są możliwości do zmiany. Nie wiem jaki konflikt powstał między Wieczerzak - Łyś ale chyba zawodnicy nie mają z tym nic wspólnego zawodnicy? A może komuś nie pasowało iż AMSPN wszedł do III L i możliwe, że na tym by nie poprzestał?Jeżeli AMSPN nie przystąpi do rozgrywek III L to degradacja o dwie klasy niżej do okręgówki a tam wystarczą ci zmiennicy i juniorzy.

KS2013-07-26 20:04:58
skoro pilkarze tak malo zarabiaja to gdzie sa niemale pieniadze które Amspn dostaje od Miasta Zamosc ...(KS mogl tylko snic o takim finansowaniu )

2013-07-26 11:30:11
a poza tym znam DWA przypadki w których trener nie wstawił się za odsuniętym piłkarzem, więcej, nawet nie zainteresował się co dalej z nim więc śmiac mi się chce z tego cyrku. uważam jak kibic12, daliście się wkręcić w gierki poza boiskowe. machina ruszyła i nie wróci to jak było. bedą zmiany bo za daleko to zabrnęło. kilku z piłkarzy ma rodziny i powinni mysleć o przyszlości, o grze a nie dawać się wciągać. ********** znajdzie nowy klub ale nie wszyscy załapiecie się na ten wózek, znajdziecie lepszy klub? to dlaczego nie szukaliście wcześniej? bo tak napradę nigdzie nie ma lepiej. trzeba było grać z III lidze i promować się lub nie zajmować miejsca tym którzy chcą grać dla kibiców. jedność w szatni powinna być przed każdym meczem, na boisku bo po to jest drużyna. gdzie była jedność jak pozbywali się Sadka czy wcześniej Chałasa i Korka? coś mi umknęło? więc zorientowany jednak mało jesteś i zanim coś napiszesz pomyśl, to nie boli

2013-07-26 11:21:41
zaskoczę Ciebie jestem BARDZO zorientowany, bardziej nie można uwierz lub nie, mam to gdzieś

zorientowany2013-07-25 17:11:00
gosciu,rozmawialem z zawodnikami klubu i jakbys byl w szatni i slyszal jak pan ***** zwracal sie do trenera i zawodnikow,jakie mial o nich zdanie to bys przestal pisac glupoty..oni uwazaj ze to ich zasluga takich wynikow,ze to nie oni sa dla pilkarzy tylko pilkarze dla nich..jakbys znal takie cos jak jednosc szatni to bys zrozumial postepowanie ich ale ty wiesz tylko tyle co przeczytasz w necie

2013-07-25 16:37:56
dla ciebie przyszedł amspn w miejsce ks i jest w porządeczku.

2013-07-25 14:01:11
jest jednak mały subtelny niuans w tym konflikcie konflikt trener-prezes powinien być załatwiony i wyjaśniony w 4 ścianach a nie na forum. zrezygnował? to jego decyzja ale piłkarze są pracownikami klubu i takie bunty są niedopuszczalne bo tu chodzi o strategię, planowanie i rozpoczynający się za chwilę nowy sezon. to gówniarskie i nieodpowiedzialne podejście któro burzy nie tylko działania na dziś ale na najbliższą przyszłość. są w klubie też juniorzy, którzy mieli przy seniorach rozwijac się. o nich starzy zapomnieli i myślą jedynie o sobie. to nie Wy decydujecie o wyborze trenera, kierownika czy nawet sprzataczki w klubie. To sprawa na lini zarząd-trener. kluby w którym rządzą piłkarze to jakiś chory ewenement. a z zycia wzięte: gdy dyrektor zwalnia kierownika to pracownicy też się zwalniają? w jakiej firmie tak jest??? chciałbym ją zobaczyć. przychodzi nowy, nowe spojrzenie i świerzość. życie

kibic 122013-07-25 13:27:29
Wszyscy wiemy ile zarabiacie, czyli całe nic, ale nie wierzę w to, że nie można było się dogadać na linii trener - prezes, a co do was piłkarze, to sprawiliście wielki zawód nam kibicom, którzy nadal wierzą, że wyjdziecie na boisko, ciekawe, czy trener wstawiłby się za którymś z was, jakby komuś prezes podziękował. Szkoda tego wszystkiego, co zrobiliście. Nie bądźcie naiwni i nie dajcie się wkręcić w te rozgrywki pozaboiskowe, przecież jesteście profesjonalistami, co nieraz udowodniliście.

kibic112013-07-25 12:46:18
Konflikt miedzy trenerem a prezesem polega na tym, że prezes nie jest w stanie zaakceptować sztabu szkoleniowego trenera, czyli kierownika w osobie Marka Strenciwilka i trenera bramkarzy Radosława Witkowskiego. Dlatego trener Wieczerzak podał sie do dymisji. Zachowanie prezesa jest nie zrozumiale bo kierownik Strenciwilk pełni tą funkcji od początku, czyli od KLASY A wczesniej tez pomagał trenerowi Wieczerzakowi w grupach młodzieżowych i cały czas pełnił to funkcji społecznie, nigdy nie pobierając za to wynagrodzenia jednak prezes nie potrafi tego zaakceptować i nie zgodzil sie aby fukcjie kierownika pełnił dalej pan Strenciwilk. Dlatego trener staną murem za swoim sztabem i zrezygnował. I w sumie to nic dziwnego bo powinien sam sobie dobrać partnerów ktorzy mu beda pomagać. A co do zawodnikow to zachowali sie bardzo dobrze bo jesli trener staną w obronie sztabu to oni stneli murem za trenerem i sztabem i tez nie zgadzaja sie na takie rozwiaznie jakie proponuje prezes.

2013-07-25 12:28:03
jestem piłkarzem i smiać mi sie chce z takich debili co mówią ze mielismy luz i jestesmy gwiazdami Zapierdalamy codziennie na treningach Jaki luz ?? Jaki dobrobyt pensje mamy (nieliczni) jak w okręgówce, a reszta po 200-300 zł Jakis problem macie z broadwayem?? popatrzcie na wyniki i co zrobilismy !!!! Komus to zaszkodziło jak sobie zawodnik poszedł z dziewczyna czy znajomymi na impreze Nie bede przeklinał bo i tak bedzie usuniete ale to jest dramat co wy tu piszecie ijeszcze piłkarzy sie czepiacie Weściedajcie sobie spokój i grajcie dalej na tych grach czy co tam robicie a tu sie nie udzielajcie !!!!!!

gg2013-07-24 23:02:12
Chłopakom od tego dobrobytu w głowach się poprzewracalo, bo mieli labe z *********** i byli pewni gry, a z innym trzeba byłoby być codziennie na treningu i zap **** o miejsce w składzie. Prawda jest taka ze chłopcy myślą że są gwiazdami bo awansowali do lll ligi. Ale myślę że każdego da ie zastąpić.

Bolo2013-07-24 21:53:41
Strenciwilka, nie Stręciwilka :)

2013-07-24 21:26:52
Dan Petrescu...to jest kandydat doskonały.Panowie piłkarze szlachta dostaną w dupsko to sie zajmą tym czym trzeba.

golisimo2013-07-24 19:51:08
Wszyscy za trenerkiem bo razem w broadway sie bawią i nie wyobrażąją sobie innego trenera, bo zapewne inny na tak wiele by im nie pozwolił jak **************** na trenera to wtedy zobaczycie, że starsi będą chcieli odejść, a powodem jest? Zero luzu u ******** i ostre zasuwanie czego nie chcą Panowie piłkarze z AMSPN

gg2013-07-24 19:23:13
nie znam źródła konfliktu między trener-prezes ale nie do końca się zgadzam z waszymi poglądami co do piłkarzy, jeśli trener doprowadził wysoko drużynę (a doprowadził) jeśli się z nią zżył (a myślę że tak jest) to inny trener może tylko zaszkodzić. A co do konfliktu to podejrzewam że chodzi tu o załatwianie robótki w stylu "przychodzi ziomek z dawnych lat do kumpla (prezesa) i mówi kopelat stary jesteś tu szychą więdz załatw mi pracę, a kumpel, już ją masz" oczywiście się mylę ale myślę że to mniej więcej o to chodzi. Więdz nie dziwie się ani trenerowi ani piłkarzom

gg2013-07-24 19:08:54
nie znam źródła konfliktu między trener-prezes ale nie do końca się zgadzam z waszymi poglądami co do piłkarzy, jeśli trener doprowadził wysoko drużynę (a doprowadził) jeśli się z nią zżył (a myślę że tak jest) to inny trener może tylko zaszkodzić. A co do konfliktu to podejrzewam że chodzi tu o załatwianie robótki w stylu "przychodzi ziomek z dawnych lat do kumpla (prezesa) i mówi kopelat stary jesteś tu szychą więdz załatw mi pracę, a kumpel, już ją masz" oczywiście się mylę ale myślę że to mniej więcej o to chodzi. Więdz nie dziwie się ani trenerowi ani piłkarzom

do redakcji2013-07-24 18:34:24
My kibice AMSPN-u prosimy "Lubgol" o wszelkie newsy na temat sytuacji w klubie (nt. trenerów, zawodników i innych z AMSPN-em związanych). Co dziennie i na bierząco. Z góry dziękujemy.

2013-07-24 17:08:00
Gdzie wyscie chcieli jeszcze awansowac czlowieku stuknij sie w scianke pogracie troche w 3 lidze zobaczysz jaka roznica,zwlaszcza od 5 kolejki zaczna sie wam schodki.

kibic2013-07-24 14:55:01
jestem takiego samego zdania, panowie piłkarze, wy macie grać w piłkę, chodzimy na mecze, dopingujemy was, przecież to jest śmieszne, skoro sam się podał do dymisji, to trudno, przecież nikt go nie usunął, weźcie się do kupy i nie odwalajcie, gracie dla nas kibiców

kibol AMSPN2013-07-24 14:14:09
Racja. To problemy na linii prezes-trener. Wy piłkarze powinniście grac dalej. Przyjdzie inny trener i po kłopocie. Podam przykład: pracujesz w firmie w której twój kierownik, czy tam majster ma kosę z prezesem zakładu. G***o to obchodzi resztę. Jesteś pracownikiem i masz pracować, bo za to masz płacone. Dostaniesz innego kierasa na stanowisko i on ci będzie wydawał polecenia i co masz robić. Proste - tak samo jest w klubie. Ty jesteś tylko piłkarzem i masz grać. To sprawa na linii prezes-trener...

darson2013-07-24 14:12:41
I co to że nie ma trenera znajdą innego

kibic2013-07-24 13:01:42
***** zrezygnowal w tamtym tygodniu jednak juz w sobote wrocil na stolek prezesa bo nie moze sie z nim rozstac **************

..........2013-07-24 12:44:22
Zamościanin .......... ty go odsuń hahahahahaahahah

..........2013-07-24 12:43:57
Zamościanin .......... ty go odsuń hahahahahaahahah

2013-07-24 12:13:03
Byłem na wielu meczach AMSPN.Tak jak pisał ktoś wcześniej z takimi zawodnikami zespół musiał awansować.Szkoda chłopaków bo jest czy też była szansa ponownie awansować.Co do trenera,moim zdaniem słaby.Wiele spotkań bez składu i ładu,wymęczonych po 1-0.Zespół ma potencjał,wydaje mi się,że ktoś inny powinien wycisnać z tego zespołu wiele więcej.A co do Panów piłkarzy.Jesteście od kopania piłki a nie jak rozgoryczone dzieciaki, bunt na pokładzie.

KD2013-07-24 10:59:14
Do wpisu z godziny 21:05:16. Zrozum, że my nie mamy czasu by 24 godziny na dobę filtrować komentarze. To, że komentarz nie pojawi się przez kwadrans po napisaniu nie oznacza, że się nie ukaże. Odrobinę cierpliwości i zrozumienia.

Zamoscianin2013-07-24 10:43:53
***** od kiedy pamietam psuje wszystko co jest zwiazane z piłka w Zamosciu. Czy nie ma człowieka, który mógłby odsunac go od tych spraw?

2013-07-24 09:52:22
ojojjojoj dwaj panowie sie pokłócili jaka szkoda

VVV2013-07-24 09:24:15
Herbin do AMSPN Hetman.

hm2013-07-24 08:47:18
Gdyby prawda byla rezygnacja ***** z funkcji prezesa to Hrabii nie da wiecej kasy na to przedsiewziecie no i bedzie d..a.

2013-07-24 08:21:15
Ciekawe co teraz Dobromilskie zrobią będą szukać jałomużny pewnie Omega

kolega2013-07-23 23:38:52
z takim skladem nawet ja ugralbym to samo co **********. A nawet wyszedlbym z 4 ligii bo nie mialbym wyjscia, ktos musisl. Niech wiesy nie robi z siebie gwiazdora. ****** NAUCZYCIELEM wf,u byles slabym ale jakos dobrze ciagniesz teraz ten amspn

2013-07-23 22:57:44
************************************** szkoda tyloko piłkarzy i trenerów którzy dla zamojskiej piłki zrobią wszystko.

2013-07-23 21:05:16
Oj redaktorze nieładnie, nieładnie. Co chłopie złego napisałem że usunąłeś mój post. Napisałem prawdę. Masz taką odwagę na kasowanie- to proszę miej odwagę i mi to wyjaśnij. Wybierasz sobie wygodne komentarze ? To też usuniesz ?

2013-07-23 20:32:30
Polska ma D.T. a Zamość M.Z. Zdrowia !!!!

viva2013-07-23 20:00:51
M.Z. na trenera!

2013-07-23 19:48:00
Kres czy Ty masz dobrze w glowie?Herbin to moze trenowac małpy w cyrku

2013-07-23 19:37:17
No i rozlatuje sie AMSPN

hetman 2013-07-23 17:35:04
łys zrezygnowal z funckcji prezesa Amspn

aaaaaaaaaaa2013-07-23 17:31:57
To jest sciema podobno Łys zrezygnowal z funckcji prezesa AMSPN!!!!

Tylko Hetman!2013-07-23 16:45:53
Hetman upadł i to też upadnie!

2013-07-23 16:32:22
Hetmanek wieczni zazdrośnicy się nie rozleci hehe, wasza chełmianka szybciej sie rozleci . Oj nie mozecie zapomniec upokorzenia-i jak mowilem wypelzniecie jak szczury, ale jak zacznie sie liga znowu sie schowacie bo bedziecie lani przez kazdego :-) Wieczny problem chelmianki-wiecznie z tyłu hehe, i kibicowsko i sportowo :-) :-)

2013-07-23 15:17:54
W Roztoczu by się przydał.

kres2013-07-23 14:55:37
Darek Herbin na trenera!

zawodnik2013-07-23 14:53:26
**** daj sobie spokoj- jestes byłeś krętaczem !

Łyś2013-07-23 13:48:48
Jeden wart drugiego. A prawda jest taka że ucierpi na tym Klub.A Pana Łysia to od lat środowisko doskonale zna, tak samo jak "talenty" Pana Wieczerzaka. Żólkiewka wie o tym DOSKONALE.

Tak2013-07-23 13:17:41
Dawaj do Hetmana Żółkiewka :D hehheh

Bolek2013-07-23 13:17:16
A takie byli amerykańskie hihi

Krasnostawiak2013-07-23 13:15:10
Widocznie p. Łyś nie może przeżyć sukcesów trenera Wieczerzaka i że to nie On jest na pierwszym planie.

hehe2013-07-23 13:02:36
O coz to amspnek sie rozlatuje?a mieli do ekstraklasy awansowac,no cos podobnego.A coz na to Hrabii? pochwali swego kolesia prezesia? Ot i to jest wlasnie caly Zajmosc he he.



do góry strony | powrót
Lubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarski