Korzystamy z plików cookies zapisujących dane użytkownika. Przeglądając naszą stronę wyrażasz zgodę na ich używanie. Według obecnie obowiązujących przepisów prawa możesz je wyłączyć zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej »
zamknij
Lubelski Wortal Piłkarski
lubgol.pl powiadom znajomego mapa strony RSS A A A Dziś jest Piątek 26 Kwiecień 2024
wyniki na żywo mobilna wersja portalu

Nawigacja

Rozgrywki

Partnerzy

Lubgol - portal piłkarski

Wyszukiwarka

Newsletter

Aktualny sezon

Sezon 2014/2015

Puchar Polski: Finał bez kibiców gości

2013-06-20 19:23:07 | autor: TP | źródło: LZPN « poprzedni news | następny news »


Lubelski Związek Piłki Nożnej poinformował, że na wniosek AMSPN Hetman Zamość i po konsultacjach z Komendą Miejską Policji w Zamościu finałowe spotkanie wojewódzkiego Pucharu Polski odbędzie się bez udziału kibiców drużyny gości.

Mecz w którym AMSPN Hetman Zamość podejmować będzie Chełmiankę Chełm odbędzie się we wtorek 25 czerwca o godzinie 17:00 na stadionie przy ul. Królowej Jadwigi w Zamościu.



Komentarze

hetman ale nie ten z zamościa2013-06-23 21:03:34
do Robotniczy; dokładnie podpisałeś się pod tym co napisałem wcześniej i jesteś pewnie wiernym kibicem chełmianeczki i prawda cię oburzyła ale niestety taka ta prawda jest i tyle.to ty zmień lekarza,a pisałem nie o jakiejś kupie tylko o kupie wandali którzy mówią że są kibicami. śmieszy mnie coś takiego jak takie kibicowanie i zbieranie dodatkowych kiboli z okolic i takie dziwne łączenie się,ale jak lubicie się łączyć z innymi chłopakami to wasza sprawa w to nie wnikam.

Robotniczy19552013-06-23 12:13:21
Do gościa co podpisał się - "hetman ale nie ten z zamościa" spadaj do swojej Żółkiewki chłopku. Wywaliłeś jakiś bełkot małymi literami - masz 6 lat i za wcześnie poszedłeś do szkoły? Piszesz o jakieś "KUPIE", ale sam masz ją chyba w gaciach. Zmień lekarza, albo zmniejsz dawkę leków, bo ten doktor cię oszukuje!

2013-06-22 20:22:29
haha... ale Ty aa jestes ograniczony umysłowo...ktos Ci nagadal,ze to kontynuator a Ty w to wierzysz..Wezme Cie bez kolejki, wpadnij do mnie.PS..jestem psychiatrą

hetman ale nie ten z zamościa2013-06-22 17:07:10
kibice chełmianki nigdy i nigdzie nie potrafili,nie potrafią i nie będą umieli się zachować. większość z nich to zwykli wandale nie wiedzący nic o piłce nożnej,oni nawet nie znają zawodników swojej drużyny. mają w głowach jak niszczyć,dewastować i bić. większość to kupa mięśni ale niestety bez mózgu,ktoś nauczył ich kilku przyśpiewek i lansują tą śmieszną chełmianeczkę. nie dość ich w chełmie to jeszcze mają najezdnych z pięknego np.rejowca,krasnegostawu... tacy najezdni to już wcale pojęcia o tej chełmianeczce nie mają oni jadą i mają bić. i tak też robią biją bo jest ich dużo a w pojedynkę to mówią że oni nie są żadnymi kibicami chełmianeczki. chyba się wstydzą przyznawać ale jak jest ich dużo to wtedy w nich siła oj joj joj jacy oni w kupie silni tylko że dokładnie w KUPIE. nigdzie ich nie wolno wpuszczać bo narobią tylko bałaganu chyba że gdzieś na łąkach z dala od ludzi bo tam gdzie kibice z chełmianeczki tam syf.

aa2013-06-22 17:01:43
ty artur ściśnij tam ***************, których nikt nigdy na meczu nie widział. A ten Hetman co jest,jest kontynuatorem tradycji pajace.

2013-06-22 12:35:57
Czy cos wiadomo na temat KS.Hetman?W czerwcu mial byc powolany zarzad...znowu jakies robienie nadziei?

artur2013-06-22 12:12:45
Popieram zamojską sprawę. Kibicem Hetmana jestem ja,jak i wielu innych . W tej chwili Hetmana nie ma. Jest zespół który przejął tylko nazwę ale to nie jest HETMAN. Pamiętacie Hetmana mecze z Legią, Wisłą, Lechem i lista jest długa. Pamiętacie. Hetman potrafił zorganizować mecz, potrafił przyjąć kibiców gości. To był Hetman. Byłem kibolem Hetmana przez wiele lat, to proszę nie obrażajcie KIBICÓW HETMANA. Ten zamojski twór co nie potrafi wraz z LZPN zorganizować meczu to nie jest nasz klub. Nasz klub został na razie zniszczony, ale kiedyś się spotkamy i choćbym miał nawet 50 lat to założę szal i dalej będę jezdził za moim HETMANEM

zamojska prawda2013-06-22 10:43:04
ludzie to NIE JEST TEN SAM HETMAN tylko AMSPN! NAUCZCIE SIE! to ze banda idiotow go dopinguje to inna sprawa

2013-06-22 00:02:12
Popieramy skandal

zamośc.....2013-06-21 20:40:18
Ja piernicze...jestem kibicem Hetmana i wstyd mi.Kompromitacja na całego.W 3 lidze nasze miasto bedzie obiektem kpin.Co za wstyd,czytam komentarze i juz połowa kraju sie smieje z tego niby Hetmana i lzpn..kto za to beknie?Nikt

kibic CH2013-06-21 19:53:48
Zabawa się rozpoczyna, mogę w tym miejscu napisać, że LZPN się skompromitował. Nie jest to jednak z mojej strony gadanie, jutro na stronie Chełmianki pojawi się bardzo ciekawe info - skandal będzie jeszcze większy.

19CH552013-06-21 18:38:35
****************** Piłka nożna dla kibiców ! Działacze Hetmana niech się nie wybilelają, bo to w dużej mierze ich "zasługa". Brzuchate gnoje, którym się d.py nie chce ruszyć i załatwić organizacji meczu! A to towarzystwo wzajemnej adoracji, które mieni się mianem LZPN jest jeszcze lepsze. Patrzą jak tylko napchać kieszenie, a dobro polskiej piłki mają w dalekim poważaniu, o kibicach nie wspominając. Mecz mógłby być prawdziwym kibicowskim widowiskiem, z dwóch ston duże grupy dopingujących kibiców, flagi, szaliki, głośny doping, duże wpływy z biletów, bo powiedzmy 2tys kibiców po 10zł, to już jest 20tys, ale co to obchodzi LZPN? Oni "rządzą" i umieją tylko kasę liczyć, ale za sędziów, kartki, zgłoszenia, kary itp. Piłka nożna jest daleko w tyle. Niedługo trzeba będzie przecież podzielić między sobą bilety na mecze reprezentacji na Ukrainie i w Anglii, Puchar wojewódzki jakoś przeleci... O nie "Mariany" o waszych "pomysłach" dowie się centrala z Prezesem Bońkiem na czele, pójdzie propaganda w radiu i telewizji, niech się Polska dowie jaki tu "dziki wschód" i rządy dyktatorskie jak za komuny.

LU2013-06-21 18:22:23
To jest rzeczywiscie paranoja roku,a poza tym chamstwo glownie ze strony zamojskiej policji i lubelskiego zpn.Dzis trenerem Chelmianki jest Artur Bozyk kiedys pilkarz Hetmana ktoremu tyle ten zamojski klub zawdziecza.Juz sam ten fakt powinien pootwierac klepki we lbach niektorych zamojskich i lubelskich ************* bo wykrecenie Bozykowi takiego numeru to zwykle dranstwo.Czyli w 3 lidze zamosc do Chelma nie jedzie ani tez odwrotnie,a jak zamojska policja stwierdzi ze w zamosciu maja na pienku jeszcze z innymi a maja to tez wpuszczac nie beda tak? To po co wy weszliscie do tej ligi?dla kogo chcecie grac KOMPROMITACJA ROKU!!!!!!

2013-06-21 17:27:45
a co policja bedziesz przeszukiwała samochody na LC lub LCH? a ja mieszkam w zmc.i kupiłem auto pod chełmem i nie przerejestrowałem i co? ha niech mi najpierw sporządzą projekt przeszukania a później może sie zastanowie nad otworzeniem bagażnika albo pokarzą nakaz przeszukania

lu2013-06-21 17:04:13
Finał Wojewódzkiego Pucharu Polski imprezą zamkniętą dla 999 mieszkańców z terenu działania zamojskiego OZPN- GRATULACJE TO JEST PARANOJA ROKU!!!!!!!!!!

c h2013-06-21 16:54:06
jeśli nie będą wpuszczać nikogo z chełma to niech też nie wpuszczają piłkarzy bo dlaczego kibice z zamościa maja ich oglądać

2013-06-21 16:07:23
Skonczy sie tak jak zawsze...wszystko ucichnie i juz..co za popier...kraj

zamoscianin2013-06-21 15:59:20
Bilet normalny po 10 zł ale chcą zarobić śmiech na sali za takie widowisko (chyba ta temperatura tak na nich podziałała). Kibice chełmianki mają pełne prawo do obejrzenia meczu, a zasranym obowiązkiem policji jest zapewnienie bezpieczeństwa każdemu i to nie tylko na stadionie!!!Ta sprawa musi jak najszybciej trafić bo PZPN niech wreszcie skończą się te układy!

Hetmanowiec HWK2013-06-21 15:06:16
do wszystkich kibiców chełmianki - TO NIE JEST WINA KIBICÓW HETMANA, myślicie ze my w tej sprawie mieliśmy coś do powiedzenia? Bo napinacie sie do nas za byle gówno, z resztą sam klub pewnie nie miał nic do powiedzenia tylko LZPN i nasza świetna zamojska policja. PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW! HWK

zamoscianin2013-06-21 14:26:28
Bilet normalny po 10 zł ale chcą zarobić śmiech na sali za takie widowisko (chyba ta temperatura tak na nich podziałała). Kibice chełmianki mają pełne prawo do obejrzenia meczu, a zasranym obowiązkiem policji jest zapewnienie bezpieczeństwa każdemu i to nie tylko na stadionie!!!Ta sprawa musi jak najszybciej trafić bo PZPN niech wreszcie skończą się te układy!

19552013-06-21 14:25:04
Czy oni są jacyś z autyzmem wolą ,żebyśmy byli normalnie w całym mieście . Przecież łatwiej by im było jak by wpuścili nas na sektor . Paranoja WSZYSCY DO ZAMOŚCIA "Na stadion możecie nam zabronić wejść do miasta już nie ,czy wtedy będzie lepiej ?"

2013-06-21 14:20:03
no mam nadzieje że mnie wpuszczą :0

piknik2013-06-21 14:18:08
Skoro policja nie potrafi zabezpieczyć podrzędnego meczu pucharowego to po co ona istnieje? Może w końcu wzieli by sie do roboty, a nie przejadają nasze podatki.

19CH552013-06-21 14:12:24
"Jeżeli "kibice" z Chełma nie chcieli rozmawiać z zarządem, na temat przyjazdu, to wydaje mi się, że podjęto rozsądną decyzję." - co ty chrzanisz? Z jakim zarządem nie chcieli rozmawiać kibice z Chełma? Zarządem Hetmana, Chełmianki czy LZPN? Nikt nie występował do Chełmianki i jej kibiców w sprawie jakiś rozmów. LZPN szuka wymówek, żeby mecz był bez kibiców gości, bo to on jest organizatorem finału, ale nie potrafi go zorganizować. Niech zorganizują "Puchar Betonu".

2013-06-21 13:55:59
no mam nadzieje że mnie wpuszczą :0

do haha2013-06-21 13:50:52
Tam żaden idiota nie wbiegnie na murawę, a tu owszem, bo wie, że i tak mu nikt nic nie zrobi, a że dostanie karę, nie przejmuje się, bo przecież go mecz nie interesuje. Grzywnę? i tak nie zapłaci, bo nie ma z czego. Co to za porównanie? Inna mentalność i świadomość.

do 19CH552013-06-21 13:43:43
Jeżeli "kibice" z Chełma nie chcieli rozmawiać z zarządem, na temat przyjazdu, to wydaje mi się, że podjęto rozsądną decyzję. PS. Oczywiście, że te transparenty nie świadczą o niczym, tylko o mobilizacji na wyjazd, na mecz. Trzeba słuchać jednak "co w trawie piszczy:)"

do tego poniżej typa2013-06-21 13:39:37
Czy "Inwazja na Zamość" nawołuje do agresji, bicia kogoś czy demolowania? Człowieku idź się leczyć, bo rozumu to ty nie masz już od urodzenia

2013-06-21 13:35:47
Powiesz,ze Twoja miłość to AMSPN,moze Cie wpuszcza :)

19CH552013-06-21 13:34:07
ty " no doktor" nie zwalaj odpowiedzialności na kibiców Chełmianki. To, że w Chełmie wisiały trasparenty : " Wszyscy na Hetmana!" i "Inwazja na Zamość!" nie znaczy, że tam ma być wojna hahaha "inwazja" w znaczeniu, że ma być dużo kibiców, jak najwięcej. Ludzie to chore żeby mecz piłkarski był bez kibiców. Dla kogo ten mecz? A jak przyjdzie 1500 osób, to co 500 nie wpuszczą? Dziady. Chełmianka ma takie same prawa ogladać mecz finałowy jak Hetman i beton w LZPN musi to zrozumieć. PZPN dowie się o tym napewno. Nie potrafią zorganizować finału wojewódzkiego, to Boniek ich (LZPN) rozliczy.

przykłady dewastacji2013-06-21 13:29:38
Człowieku, tu nie chodzi tylko o zdewastowanie stadionu, ale przede wszystkim o bezpieczeństwo kibiców, w tym dzieci, które są obecne na meczach, a mają po kilka, kilkanaście lat i jest to spora grupa i nie siedzą na tzw. "żylecie". Kiedyś byłem świadkiem, jak na stadionie jakiś idiota pobił i zabrał szalik chłopcu ze szkoły podstawowej, jak skopali jego ojca, a podobnych przykładów znam wiele, bo sięgam pamięcią dalej niż 5 lat wstecz, podejrzewam, że jeszcze Cię wtedy nie było na świecie. Nawołujecie do agresji, a później się dziwicie, robicie z siebie ofiary systemu i próbujecie winę zrzucić na organizatorów. Jeżeli chcemy mieć pełne stadiony to musimy wyeliminować takie prostackie zachowania.

haha2013-06-21 13:22:26
Ze strony amspn" realne zagrozenie zaklocenia porzadku wynikajace z wrogiego nastawienia obu klubow kibica"...tzn wedlug tego rozumowania,w Glasgow nigdy nie wpusciliby na stadion celticu kibicow rangers i odwrotnie bo tam od kilkudziesieciu lat oba kluby kibica sa wrogo nastawione.To samo w Manchesterze united i city,w dortmundzie z monachijczykami i tak dalej i tak dalej...Panowie z zamoscia i lzpn,ale daliscie d..y.Po prostu smiech.

Doktor NO2013-06-21 13:10:23
Kazdy moze pisac w internecie, wiec nie zdziwilbym sie ,gdyby okazalo sie, ze za wpisami z ustawkami na stronach chelm nasze miasto kryli sie goscie z zamoscia,czy nawet funkcjonariusze policyjni, byle tylko znalezc pretekst... no i znalezli. W zamosciu od 5 lat nikt niczego nie zniszczyl bo u was po likwidacji wlasciwego hetmana jest pustynia ,wiec glupot nie wypisujcie.Strach oblecial waszych dzialaczy i waszych policmajstrow a moze i cos co nazwac mozna spokojem za wszelka cene,czyli poprowokujmy, kilka wpisow zrobmy i znajdziemy argumenty zeby tamtych nie wpuscic i bedziemy mieli z glowy.I tak sie stalo.Za wszystko odpowiedzialnosc ponosi jednak lzpn bo to ci klienci sa organizatorami rozgrywek,mecz na neutralnym terenie np. w lecznej zalatwilby sprawe i wszelkie, najczesciej wydumane problemy.Jesli CH nie zapewni sobie po meczu z karpatami utrzymania, to wyjazd do zamoscia zostanie olany,zreszta przelozenie meczu ze srody na wtorek byle grajaca co 3 dni Ch miala jeszcze mniej odpoczynku ,czytaj 2 dni!!!,to juz jawna zlosliwosc ze strony lzpn.No ale po nich nigdy niczego dobrego spodziewac sie nie mozna.Panie Prezesie CH oddajcie to walkowerem i niech sobie w zamosciu zagra amspn z dziadkami z lzpn,alez bedzie hit!!

2013-06-21 12:42:42
nosz **** ja jestem z LUBARTOWA I HETMANOWI KIBICUJE I CO NIE MOGĘ PRZYJECHAĆ??

no doktor2013-06-21 12:34:01
http://www.hetman.zamosc.pl/news/341/komunikat-zarzadu-amspn-hetman-zamosc.html ...tak jak myślałem, podziękowania dla kibiców chełmianki:(

2013-06-21 12:22:51
Taki puchar jaki zwiazek pilkarski.Co to ma byc?Jestem z Zamoscia i nie wyobrazam sobie meczu bez kibicow gosci.Z drugiej strony CHKS ma racje, po co bylo wieszac takie napisy?Teraz pretensje mozecie miec sami do siebie.Zadne miasto nie chce awantur u siebie.Szkoda prawdziwych kibicow z Chelma,ktorzy nie obejrza meczu przez garstke debili!!

kibic RKS2013-06-21 11:28:09
Co sie dziwicie, lubelskie to zaścianek Europy, tu dalej ma najwięcej do powiedzenia komendant, ksiądz czy urzędnik, tak jak w średniowieczu.

do CHKS2013-06-21 11:00:33
Napisz wszystkim ile było przypadków dewastacji stadionów w Zamościu i Chełmie przypuśćmy w ciągu 5 ostatnich lat.

Doktor NO2013-06-21 10:27:29
To jest faktycznie totalna kompromitacja lzpn,na miejscu dzialaczy Chelmianki oddalbym ten dziadowski puchar walkowerem, zwolal o godznie meczu w dniu meczu konferencje prasowa i poinformowal pisemnie o dzialaniach dziadostwa z lzpn Bonka.Znajac jego pozytywne nastawienie do grania z kibicami dostalby ****** po dupie ze hej i moze czegos by sie nauczyl.

CHKS2013-06-21 09:02:58
Panowie sami jesteście sobie winni, nie trzeba było wypisywać bzdur na forach internetowych, hetman ma jeszcze trochę czasu, żeby dograć bezpieczeństwo kibiców na stadionie, zanim ruszą rozgrywki III ligi, także na pewno na ligę nie będzie z tym problemu, a teraz niestety, jeszcze raz przypomnę sami jesteście sobie winni, chcecie się napie...ać, to umówcie się w lesie, my chcemy oglądać mecz, a nie was dewastujących stadion, w tym przypadku hetman nie wiele miał do powiedzenia, podejrzewam, że główną rolę odegrała policja. Znowu cierpią na tym kibice, którzy chcą obejrzeć mecz i dopingować swoją drużynę.

RobotniczyKS2013-06-21 00:34:19
Tylko, że Chełmianka powiedziała od razu, że jej organizacja tego finału nie interesuje, bo goście nie wejdą. Działacze CH proponowali Łęczną, ale chytre dziady z Hetmana połakomiły się na puchar, leśne dziady z LZPN przyklasnęły nie sprawdzając jak wygląda sytuacja prawna takiego spotkania i...klops. Niech to szybko odkręcają, bo kibice CH tak tego nie zostawią, media, Boniek, te sprawy, można narobić duuuużo szumu!

2013-06-20 23:39:21
Do tych co wypisują po co Hetman awansował do III ligi skoro nie potrafią zorganizować meczu z kibicami to co powiedzieć o Chełmiance, tam sektor gości już zamknięty od bardzo dawna, to na wygląda, że Chełmianka nie powinna grać w III lidze. Ludzie nie widzicie, że jak zwykle wszystkiemu są winni Ci co zawsze. Jest napisane że m.in na wniosek klubu. Według mnie tak tylko napisali. Klub zapewne nie miał nic do gadania. Piłka nożna dla kibiców ! ! !

rks19552013-06-20 23:25:34
Skandal, po trzykroć skandal. Po pierwsze kto jest organizatorem finału wojewódzkiego? Na pewno nie Hetman tylko LZPN, który wyznaczył stadion w Zamościu jako miejsce rozegrania finału. Puknijcie się w głowę i pomyślcie, czy chcecie aby ten mecz się tylko odbył, czy chcecie widowiska sportowego, w którym będą uczestniczyć kibice, zaznaczam jeszcze raz, kibice obu drużyn. Co to znaczy, że kibice Chełmianki nie mogą uczestniczyć w tym meczu? Jeśli mieszkam załóżmy w Zamościu i jestem kibicem Chełmianki to znaczy, że wejdę na stadion. Paranoja. Leśne dziadki mają się dobrze. Proponuję bojkot meczu przez piłkarzy Chełmianki i Hetmana. Na murawę zapraszam działaczy.

Fuer grissa ost drauka2013-06-20 23:23:12
To było do przewidzenia że na mecz nie wejda kibice Chełmianki.Pare lat temu na mecz PP przyjechała Legia/ok 2,5tys/ i ich wpuszczono.Taka jest lubelska policja (nie) bali sie 2,5tys a teraz się boja o własne stołki w komendzie

zniesmaczony2013-06-20 22:37:30
Po co ten klub awansował do III ligi jak nie mogę poradzić sobie z organizacją meczu pucharowego. W lidze przecież też będą kibice w tym z Chełma. I co też bez kibiców???. Żenada

sly 2013-06-20 22:29:21
I jeszcze taka mała dygresja a zarazem pytanie do lzpn czy wam brak jest sędziów w 3 lidze czy coś kąbinujecie pan Kozłowski sędziował w środę CH na wyjeżdzie a teraz w chełmie ale lepszy jest pan Myć w ciągu sześciu dni CH sędzioeac po raz trzeci.Gdzie tu sens i logika.

sly2013-06-20 22:20:13
pytanie do policji gdzie ostatnio kibice CHEŁMIANKI wszczynali burdy kiedy ostatni raz była jakaś zadyma na meczu w Chełmie

...2013-06-20 22:02:16
Kibice Chełmianki mimo zakazu wejścia na stadion przyjedzcie pod niego protest przeciwko milicja na stadionach !!!!

rks19552013-06-20 21:31:09
Skandal, po trzykroć skandal. Po pierwsze kto jest organizatorem finału wojewódzkiego? Na pewno nie Hetman tylko LZPN, który wyznaczył stadion w Zamościu jako miejsce rozegrania finału. Puknijcie się w głowę i pomyślcie, czy chcecie aby ten mecz się tylko odbył, czy chcecie widowiska sportowego, w którym będą uczestniczyć kibice, zaznaczam jeszcze raz, kibice obu drużyn. Co to znaczy, że kibice Chełmianki nie mogą uczestniczyć w tym meczu? Jeśli mieszkam załóżmy w Zamościu i jestem kibicem Chełmianki to znaczy, że wejdę na stadion. Paranoja. Leśne dziadki mają się dobrze. Proponuję bojkot meczu przez piłkarzy Chełmianki i Hetmana. Na murawę zapraszam działaczy.

HZ2013-06-20 21:24:07
Piłka nożna bez policji !

RKS ACAB2013-06-20 21:23:00
Czy kogoś totalnie poje**** ?! Nie dość, że mecz powinien odbyć się na neutralnym terenie, gdzie kibice obu drużyn mogli by obejrzeć mecz, to jeszcze mają zamiar Nas nie wpuszczać! PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!

RKS ACAB2013-06-20 21:12:46
Czy kogoś totalnie poje**** ?! Nie dość, że mecz powinien odbyć się na neutralnym terenie, gdzie kibice obu drużyn mogli by obejrzeć mecz, to jeszcze mają zamiar Nas nie wpuszczać! PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW!

beta2013-06-20 21:10:05
najlepsze rozwiazanie nie wchodzimy na mecz kibice Hetmana ! nie dajmy zarobic lesnym dziadka z amspnu ****** itp ! a najlepiej pilkarze powinni nie wychodzic na boiso bo dla kogo maja grac dla pseudo prezesów ?

kibic hetmana2013-06-20 21:01:08
AMSPN HETMAN NIC TU NIE ZAWINIŁ (MÓWIE O KIBICACH I PIŁKARZACH0 A ZARZĄD I POLICJA FATALNIE

lu 2013-06-20 20:58:31
a ja i tak pojadę

sly 2013-06-20 20:54:01
do prawdziwych kibiców HWK HETMAN...i Wy na takie ***** chodzicie dopingujecie...

RobotniczyKS2013-06-20 20:50:21
@sly Nie, właśnie mimo wszystko trzeba jechać i wygrać ten puchar dla Chełma i kibiców Chełmianki. A chytre dziady z Zamościa niech obejdą się smakiem...Z czym do 3 ligi się pytam Hetmainie, z czym???

qaz2013-06-20 20:42:32
Walkower i ch.. co oni sobie mysla

fdds2013-06-20 20:24:48
HAHAHA,...

f2013-06-20 20:21:42
jakto

Robotniczy19552013-06-20 20:12:52
To jakieś jaja! Chełmianka zgodziła się na mecz w Zamościu, ale na równych warunkach (z kibicami obydwu drużyn), nie podejmowała sie organizacji meczu, bo chełmska policja też nie wydałaby pozwolenia dla kibiców gości. Hetman Zamość zgodził się na organizację , a teraz co ? To zrobiono Chełmiankę w balaona, bo mogliśmy sie upierać na mecz w Chełmie i też później skonsultować to z "wielce szanownym" LZPN i "po konsultacjach" z policją w Chełmie ustalić, że finałowe spotkanie wojewódzkiego Pucharu Polski odbędzie się w Chełmie bez udziału kibiców drużyny gości! Proponuję niech finałowe spotkanie wojewódzkiego Pucharu Polski odbędzie się pomiędzy: Lubelskim Związkiem Piłki Nożnej, a Komendą Miejską Policji w Zamościu na neutralnym gruncie... w ZOO w Zamościu, oczywiście bez udziału publiczności, przepraszam małpy mogą oglądać za darmo !

aa2013-06-20 19:44:39
http://chelm.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1904372,kibice-chelmianki-nawoluja-do-starcia-z-kibolami-hetmana,5821098,id,t,zid.html#galeria

RobotniczyKS2013-06-20 19:44:17
Jakie bez kibiców gości?!Finał miał być na neutralnym terenie, to żę LZPN wymyslił sobie że może być Zamość, nie sprawdzając nawet czy może odbyć się tam impreza masowa, to jakiś jeden wielki skandal! Obie strony finału w takiej sytuacji powinny mieć równy dostęp do biletów na mecz. Co nas to obchodzi, że jakiś leśny dziad wymyślił sobie akurat Zamość?! Chełmianka jako klub od razu proponowała Łęczną, ale nie dziady i pseudodziałacze z Zamościa wiedzą lepiej.

GIEKSA K-CE2013-06-20 19:37:02
******* z ZAMOŚCIA

brawo!!!!2013-06-20 19:34:24
Tak trzymać-brawo!!!! POLICJA.Kibole chemianki siedzieć cicho w domu.

sly 2013-06-20 19:33:47
To są chyba jakieś jaja.Prośba do zarządu trenera piłkarzy Chełmianki PANOWIE NIE JEDZIEMY NA TEN MECZ ODDAJMY GO WALKOWEREM tej cudownej organizacyjnie podróbce HWK Hetmana.WSTYD PANIE ***** HONORU NIE MASZ



do góry strony | powrót
Lubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarskiLubgol - portal piłkarski